Baba’s Dream

Baba's DreamAls voorzitter van Stichting InterHelp ben ik trots deze prachtige biografie te mogen presenteren met de titel ‘Baba’s Dream’.

Het verhaal  is het verhaal van mijn vriend Dr. Mohammad Ashraf Khan die in navolging van zijn vaders droom keihard werkt om gezondheidszorg beschikbaar te stellen in de tribale gebieden tussen Pakistan en Afghanistan.

Als een Pashtun groeide hij op bij een volk dat geregeerd wordt door oude stamwetten. Hij kreeg de kans om te studeren. Hij bouwde steen voor steen, een enorm ziekenhuis aan de rand van zijn geboortestreek. Een regio en natie die wordt geteisterd door een conflict waar niemand voor gekozen heeft. Een conflict dat het gebied tot een oorlogsgebied maakte en een cultuur van vierduizend jaar vernietigde. Een gebied waar drone aanvallen en ontvoeringen het leven tot een dagelijkse hel. maken

Het doel van het boek
1. Dit boek vertelt het verhaal van een prachtige cultuur, een mooie samenleving, een prachtige omgeving en unieke oude tradities. Het verhaal van een veilig land zonder grenzen dat vierduizend jaar zonder politie of wetten heeft bestaan.
2. Dit boek is ook een oproep voor de wereld om een ​​manier te vinden waardoor elke Pashtun een veilige  weg terug naar zijn of haar land en hun cultuur kan vinden.
3. Dit boek zal de lezer op een subtiele manier aanmoedigen deel uit te maken van de routekaart naar een veilige en beveiligde Pashtun-natie met respect voor de vierduizend jaar oude tradities en basisvoorzieningen zoals onderwijs en gezondheidszorg voor elke Pashtun.

Je kunt het boek op Amazon vinden

Boek hardcopy: bestel Baba’s Dream hardcopy

E-book: Link: bestel Baba’s Dream E-book